Toyota Land Cruiser Prado 150 2017 Toyota Land Cruiser Prado 150 2017

Toyota Land Cruiser Prado 150 2017

Модельный ряд Toyota

Отзыв о Toyota Land Cruiser Prado 2020 года

ПавлоУкраина Луцк17.11.2020

Информация от владельца

Год, пробег:
2020 г.в. 780 км
КПП, привод:
автоматическая коробка передач, Полный привод
Двигатель:
2.8 turbo дизель
Комплектация:
Elegance
Кузов:
внедорожник
Расход в городе: 11.0 л/100км, по трассе: 8.0 л/100км, средний: 10.0 л/100км

Оценка авто

Общая оценка:
5.0
Надежность:
Оценка: 5
Комфорт:
Оценка: 5
Ходовая:
Оценка: 5
Внешний вид:
Оценка: 5

Купили прадо новий. Комплектація із лед оптикою та звичайними амортизаторами на пружинах. До того 2 роки був бмв 520, та 2 гоки ауді ку5. Авто з дуже комфортною підвіскою. Тягне як паровоз. Хоч і зірок з неба не хапає, але навіть по трасі без проблем ідеш на обгін. Кар плей робить прекрасно. Швидкість на спідометрі 120 кмч, а по відчуттях 80 кмч. В міру тихий, дуже комфортний по будь якій дорозі. Всі їдуть 30 кмч, а ти 60 кмч. Дизайн просто бомба. За цю ціну не можу представити кращого авто. Ні ауді ку5 ні бмв х3 не зрівняються із цією машиною. Навіть для жінки такий авто підійте. Я взяв прадо із бежевим салоном, він сподобався набагато більше чорного. Ми катаємось із дружиною по черзі. Не настільки вона валка, як всі автообзорщики кажуть. Тепер розумію, що рамний авто в рази краще за авто із несучим корпусом.

Плюсы и минусы автомобиля

Надійність, статус, дизайн, кліренс, комплектація, нічого лишнього, валкість думав буде більша.

Вночі не видно легковушки, які їдуть позаду тебе, немає підігріву руля, немає комплектації 7 місць, мізерні знижки цін на авто, парктроніки доставляли на дилері за 18 тис.

Совет покупателю

Беріть авто без кдсс, та не слухайте автообзорників. Авто дуже сучасний. Мерседес GLS 2016 року менш технологічний за цей Прадо.

Отзыв был полезен?
Да Нет

Обсуждение отзыва

Вход | Регистрация

Slavik0080  

Что-что,а подвеска у Прадо шикарная.то что крепкая,самое то для наших ям,об этом и говорить не стоит.В эти деньги большой и крепкий внедорожник,очень хороший вариант.

+3ОТВЕТИТЬ  
Azazello  

На прадо ездить не доводилось, на двухсотом катался не много, как на зло ехали по хорошей дороге, легендарную всеядность ходовой оценить не удалось. Что касается прадо 2.8 d , я не гонщик, но 0-100 12.7с. это печаль тем более с ценником 50 т. Авто для тех кто не торопится по жизни, кто уже всё успел...

+5ОТВЕТИТЬ  
rdiesel  

Azazello, я далеко не поклонник Toyota. Но объективности ради вынужден вас поправить. Завод здорово перетряхнул двигатель. И теперь он укладывается в 10 секунд. Думаю для рамы это не плохо.

+5ОТВЕТИТЬ  
Azazello  

Пардон, 12.7 время 2018 модельного года. Таки да сейчас он едет 9.9 с до 100 и это правда достаточно для такого бегемота

+3ОТВЕТИТЬ  
vik-master  

А с поджеро спорт новым не сравнивали для себя?

+1ОТВЕТИТЬ  
Waylander  

КДСС то вам чем насолила? Любите крены в поворотах и раскачку от встречных фур и бокового ветра?

+1ОТВЕТИТЬ  
forgiven  

Не їде навіть новий дизель на 200 коней від 0-100 км/ год за 9,9 секунди!!! У мене з 5 раз краще ніж за 11,8 секунд-не получалось... Так і хлопців з «Інфокара» в їх тест-драйві-також... Ну і їздити по місту на авто вищому ніж ширшому, і тим паче на ньому входити в повороти хоча б на 60-70 км/ год просто небезпечно! А сидіти з піджатими ногами на сидіннях із-за високої рами - це взагалі класс! А « в остальном, прекрасная маркиза, все хорошо, все хорошо...» (піс.)

+2-2ОТВЕТИТЬ  
forgiven  

Тим паче що ні «бмв 520 ні ку 5 не зрівняються з цією машиною « - це нонсенс! Ні по комфорту, ні по управляємості, ні по чутливості рульового жодна «тойота» навіть рядом не стоїть з баварцями і інгольштадцями...Відгук -фейковий і заказний !

+2-2ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация