Що таке Тойота Прадо, думаю не потрібно писати, це легенда. Купував її з прагматичних міркувань. Сім'я, 2 дітей, постійні перевезення калясок, велосипедів і іншого добра. Основними критеріями при купівлі були:
1) Великий розмір, великий багажний відсік;
2) Безпечний автомобіль - рамний кузов + (повний набір засобів пасивної і активної безпеки);
3) Надійність;
4) Повний привід.
До тойоти було досить багато автомобілів, із задоволенням згадую про Хюндай сонату 3.3л, Субару Аутбек 2.5, Гольфа4 1.6. З жахом про мерседес Е211 3.0 СДІ.
Проїхавши 10.000 км і дві пори року чітко відповідаю - автомобіль задовільняє всі мої потреби на 100%.
Не потрібно очікувати від нього керованості субару імпрези, динаміки бмв 330 і краси мерседеса, але надійності і впевненості, що вон довезе вас куди завогдно їй не займати.
Динамічні характеристики дуже достойні, як для такої цеглини, 0-100 розаняється за 9-9.1 секунду, що не під силу багатьом седанам с і д класу, обгони на трасі вдаються без проблем. Принципово, більше 120 не їзжу (наганявся вже, нема тут чим пишатись, але в молодості є "дурь", яка, якщо пощастить, проходить швидко і без наслідків), це зберігає час, оскільки немає проблем з даішниками і значно убезпечує пересування своє і оточуючих. На більших швидкостях авто досить невнятно керується, але що можна очікувати від рамного позашляховика із нерозрзним заднім мостом.
Є певні проблеми з поперечними нерівностями на асфальті, задня підвіска з трудом справляється з цим, але це болячка всіх прадо і ГХ сів від лексуса.
Чув багато міфів про витрату пального в 14-15 літрів по місту. Це брехня і неправда. Бортовий комп'ютер береже нерви власників і занижає розхід на 3-4 літра по місту і на 0.5-1 за містом. По місту машина їсть 18-20, за містом в районі 11-11.5, при швидкості не більше 110-120 на круізі. Але мене це влаштовує.
При придбанні, на авто вже стояв лінзований ксенон, котрий був відрегульований. Тепер нікого не сліпить і освітлює дорогу на 5+.
Замість штатної магнітоли був встановлений навігаційно-мультимедійний комплекс із системою хендс фрі, телебаченням, радіо і навігацією. Одна є проблема - слабо ловить радіосигнал, але рятує карта на 16ГБ з улюбленою музикою.
З засобів безпеки було встановлено - мітку, замок капоту і діалогову протиугонну систему. Хоч авто досить старе, не охота давати комусь бажання його вкрасти.
Минусы автомобиля:1) Штатне світло (замінив на лінзованй ксенон).
2) Невідключаємий антибукс.
3) Невідпрацьовує "стиральну дошку" - поперечні хвилі на асфальті.
Совет покупателю:Автомобіль не для 18-20 річного пацана, а для людини, котра чітко знає, що їй потрібно і не буде на 180км/год маневрувати в потоці. Чудовій вибір для того, хто цінить надійність і утилітарність, а не понти.
Пройшло ще 8 місяців експлуатації, 10,000 км. Із новинок, поставив на прадо ГБО 4 покоління від BRC, тепер, витрати пального стали турбувати значно менше, а на динаміці і зручності майже ніяк не позначилися.
пробіг 148,000 . Виліз новий косяк по машині, почало, щось стукати в задніх супортах, як виявилось, це стукають колодки стояночного гальма, буду сьогодні на сервісі ковиряти, міняти пружинки, регулювати троса, будем бачити, допоможе чи ні.
Выглядит Prado III вполне современно и привлекательно. По периметру автомобиль опоясан «дутыми» пластиковыми накладками на дверках, расширителями колесных арок и «пухлыми» бамперами. В межколесном пространстве сохранились длинные и широкие ступеньки с резиновыми вставками, да и вообще, внешне новый Prado многое перенял от своего предшественника.