Модельный ряд Toyota

Отзыв о Toyota Land Cruiser Prado 2013 года


Автомобиль: Toyota Land Cruiser Prado 150 2013 г.в., внедорожник, автоматическая коробка передач, Полный привод , пробег - 13 км, двигатель - 3.0 turbo дизель, комплектация - Premsum
Автор: МММ (Украина, Винница)   24.06.2014
НадежностьОценка: 5
КомфортОценка: 5
ХодоваяОценка: 5
Внешний видОценка: 5
Общая оценка5.0

Купив в грудні 2013 року. До ТЛК Прадо вірою і правдою служив Хундай Туксон 2008 р.в., він начебто й влаштовував мене, але машина була уже морально застарілою і подальша його експлуатація призвела б до серйозних грошових вливань в нього. Тому було вирішено продавати і купувати щось нове. Критеріями вибору авто були: дизельний двигун, справжній повний привід, високий кліренс, великий салон і багажник, надійність, безпека. З усіх моделей які я дивився (ФВ Тарег/Ку 7, МЛ/Гранд Черокі, ТЛК Прадо) мені найбільше сподобався ТЛК Прадо. Для серйозного аналізу і достойного відгука пробіг ще невеликий (майже 13 тис.км), але деякими враженнями все ж хотів би поділитись, по мірі збільшення пробігу буду доповнювати. Отже, маємо ТЛК Прадо 5 - містний, дизельний, в максимальній комплектації. Колір білий перламутр з чорними литими дисками дуже класно виглядає. І взагалі мені дуже подобається цей брутальний, рубаний, квадратний дизайн, який показує, що Прадік сильний і нікого і нічого не боїться. Для їзди по місту, сільській місцевості, польовим дорогам, легкому бездоріжжі (у справжнє ще не попадав) двигуна вистачає з головою. На трасі легкі, прості і безпечні обгони даються до 120 км/год, якщо більше - відчувається нагрузка на двигун, машина розгониться вже не з такою легкістю як до того, збільшується шум і зёявляється вібрація. Щодо шумки, то в порівнянні з Таксоном це небо і земля, а якщо порівнювати з тими машинами, що я дивився, то трохи гірша. Вібрація, але вона мало помітна, присутня одразу після запуску мотора, потім з прогрівом двигуна вібрація кудись дівається, і як я уже казав на великих швидкостях. Ще помітив цікаву деталь - коли їжджу цілий день і мотор майже не глушиться, то можна досягти пасортних показників витрати пального. А так витрати палива в місті до 11.5 л, але варто сказати що моя манера їзди врівноважена і в нас майже немає заторів, по трасі десь 8.5 л, змішаний 9.5 л - 10.5л. АКПП переключає передачі плавно, турбояма існує, але вона невелика. Але як на мене найбільший плюс цієї машини в ходовій, а точніше в її здатності робити наші "дороги рівними". Підвіска ковтає всі ями і ти не їдеш, а пливеш. До управління треба звикнути. Як би там маркетологи не хвалили систему КДСС машина в повороті всеодно крениться, але ці крени прогнозовані, хоча я на Прадику більше 100 км/год в поворот не входив і іншим швидше не раджу. Поки що машина ніразу не підводила і не ломалася. В салоні багато твердого пластику, але виглядає він чудово і що саме головне поки що нічого не скрипить і не рипить. Щодо якості ЛКП - то поки що нічого не можу сказати так як машина в білому перламутрі і на даний момент сколів не виявив, можливо якби була чорного кольору - було б помітніше. Ще хотів би запитати у дизелистів, чи потрібно встановлювати Вебасто на зиму? Пізніше після першого ТО обовязково відпишусь.

Плюсы автомобиля: Двигун. Повний привід. Кліренс. Надіюсь якість і надійність.

Минусы автомобиля: Вони дуже маленькі в порівнянні з великими плюсами цього авто.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Kostiantyn Kiev  

достаточно лить арктику/пульс и тд которые до -30 и ниже

+1-3ОТВЕТИТЬ  
yarosvityar09  

Дозвольте поцікавитися. 1) до якої швидкості на машині їхати не страшно? 2) Як показує себе на трасі при обгонах в межах 60-80 км/год (коли траса забита вантажівками і їх треба обходити ривками)? 3) чи немає інформації про можливість збільшення потужності двигуна (на російських сайтах знаходив - тестували різні прилади, до 200 к. с. доводили)? 4) при своїх скромних як для двохтонника 170 коняках наскільки він залежний у динаміці від завантаженості - наскільки відчутна втрата потужності, якщо скажімо, їде уся сім'я і багажник забитий речами? Вдячний за відповіді і приємного керування )))

+3ОТВЕТИТЬ  
Kinenya K  

Если нужна мощь и динамика - тогда ТУАРЕГ Прадо не для гонок, а для экспедиций, Туарег для туризма...

+1ОТВЕТИТЬ  
Slava600  

Здравствуйте. Скажите что может быть. На 13000 загорелся чек, 4LO и не отключается ни чего... Машина 3 дизель 2013г что может быть.? У официалов ремонт 4р и за мой счет. Машина на гарантии.

ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв Toyota Land Cruiser Prado: Toyota Prado 2014 - верность традициям
Toyota Prado 2014 - верность традициям

Со времен изобретения автомобиля наша планета каждый день покрывается новыми километрами дорог. И если не говорить об Украине, то каждый день растёт и их качество! Поэтому настоящие внедорожники из разряда необходимости все стремительней переходят в разряд традиций или хобби. Да и вообще постепенно вымирают, или скорее даже деградируют. Уменьшается клиренс, исчезают блокировки, да и сама рамная конструкция уже практически вышла из моды. Тем не менее спрос на брутальность и проходимость все еще жив.

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Land Cruiser Prado

Toyota Land Cruiser Prado 2020 Toyota Land Cruiser Prado 37.900$ 2020 89.000 км
Toyota Land Cruiser Prado 2019 Toyota Land Cruiser Prado 40.500$ 2019 35.000 км
Toyota Land Cruiser Prado 2005 Toyota Land Cruiser Prado 10.900$ 2005 170.000 км
Toyota Land Cruiser Prado 2004 Toyota Land Cruiser Prado 11.800$ 2004 289.000 км
смотреть все
объявления